20 września 2012

Dziewczęcy notes

 Cześć,

Uwielbiam połączenie szarości i różu. Jest czyste i klarowne. I bardzo dziewczęce. Dlatego gdy wzięłam do ręki kolekcję The Lakehouse i zobaczyłam piękne szarości, postanowiłam zrobić z nich dziewczęcy notesik.


Do wykonania notesu użyłam papierów z książeczki The Lakehouse. Lubię małe formaty papierów, ponieważ mają drobne motywy, które idealnie nadają się do mniejszych form. Dodatkowo, w książeczkach Kaisercraft znajdują się arkusze z wyciętymi elementami, które również mają odpowiednio mały format. Tu wykorzystałam rameczkę, którą uzupełniłam motylkiem wyciętym z papieru znajdującego się w książeczce Sweet Nothigns.


Aby podkreślić rameczkę, nałożyłam na jej brzeg glossy accents.

 Notesik nadaje się do noszenia w torebce. Wszystkie wypukłe elementy zostały dokładnie na brzegach podklejone na taśmie piankowej, nawet jeśli znaczyło to jej podcinanie na skrzydełkach motylka i brzegu falbanki doily lace ;)


Dzięki temu, że Zutter produkuje kolorowe grzbiety do bindowania, mogłam wykorzystać różowy grzbiet i utrzymać zestawienie kolorystyczne.

Notesik wykończyłam różowymi i platynowymi perełkami w płynie. Uwielbiam je dodawać, ponieważ stanowią doskonałą, przysłowiową "kropkę nad i".



 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Madzioza pisze...

Jaki śliczny notes Aniu! Bardzo mi się podoba.