6 sierpnia 2012

Notes z balonem i tag dla...


Witam po weekendzie:)
Przyznaję bez bicia, że dzisiaj miał być layout...
Taki letni, słoneczny, wakacyjny...
Niestety drukarka na wstępie odmówiła posłuszeństwa.
Ale, jak mówią "co się odwlecze to nie uciecze" i powstał notes:




...na zapiski




...w kratkę:)



Papier, który użyłam nie potrzebował już wielu dodatków gdyż sam w sobie jest "treściwy":)
Jest piękny...



 wykorzystałam również:

Grzbiety Druciane 1/2 cala Czarne Zutter


P.S. Dziękuję za Wasze propozycje dotyczące wykorzystania tagów, są bardzo ciekawe:)
Jednak ta, która najbardziej przypadła mi do gustu została przedstawiona przez...



"... tagi (delikatnie ozdobione) to moje przesłania albo wyznania ;-) które trafiają do teczki mojego A. tuż przed wyjściem do pracy :-) Mam także plan aby wrzucać takie karteczki mojej córeczce jak podrośnie!..."

Moim zdaniem fantastyczne wykorzystanie tych małych form scrapowych!
Dlatego dla Elpimpi przygotuję tag.
Elpimpi, proszę pozostaw do siebie kontakt mailowy pod tym postem:)

Życzę miłego dnia Wszystkim, którzy tu zaglądają i przypominam o trwającym 





- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

elpimpi pisze...

SUPER! DZIĘKI!!! Bardzo się cieszę! elpimpi-craft@wp.pl