15 maja 2011

IDĘ DO KUCHNI


Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka "pierwszych" drobiazgów, które zrobiłam sobie do kuchni :) - tak na szybko.

Wykorzystałam tutaj papier firmy The Girls Paperie z serii Kitch: Geranium Stripe oraz Rose Bouquet. Przesłodkie są te papiery!! Mile romantyczne!!

Więc tak na szybko pierwsze próby:

- MAGNES na lodówkę: powstał z drewnianej szpatułki - takiej większej używanej przez lekarzy do zaglądania do gardła :D


- OBRAZEK - mega prosty obrazek zachęcający mojego ukochanego Męża do dalszej pomocy w kuchni :) - będzie przypominał, że RAZEM RAŹNIEJ! EDIT: zapomniałam dodać, że obrazek jest na bazie papierowego talerzyka :)


- POJEMNIK - jeszcze nie wiem na co :) - jeden z kilku jakie jeszcze powstaną :) - pojemnik bodajże po pringelsach - odleżał swoje więc trzeba go było w końcu zalterować!




Taki 3 drobiazgi na szybko powstały. Magnesów będzie więcej! Pojemników też! Bo papiery mi się ogromnie podobają!

Dzisiaj nie poszalałam z dodatkami :D, ale coś tam się znajdzie:
- kwiatki: Mini Roses i inne różyczki podobne
- ćwiek: Pewter mini
- ptaszki: nadrukowane na folii -
z zestawu Postage Stamps Mini Sheer
- media: Glossy Accents (nie mogłam się oprzeć kropkom :)), Liquid Pearls Glue - White Opal (ramka dookoła ptaszków)

Jak tylko znajdę chwilkę, to z przyjemnością usiądę to cięcia tych papierów :D.


------------------------------------

Z ogłoszeń blogowych :D!! Niezmiernie miło mi, że powspominałyście ze mną "pamiętniki"! Ileż to wspomnień!

Miło mi również ogłosić, że random.org wylosował komentarz, do którego poleci mój pamiętnik:


Komentarz numer 5 należy do: Kathinny! Moje gratulacje!!! Proszę podeślij mi na maila: wesole.robotki.reni@gmail.com swój adres do wysyłki pamiętnika.

Pozostałym osobom baaaardzo dziękuję za zabawę! I zapraszam niedługo do kolejnej!

Dzisiaj się już żegnam z Wami!! Do "zaklikania" w następny weekend!


-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Kathinna pisze...

Świetne, zwłaszcza pudełeczko :)

Panie randomie, dziękuję! :D