22 marca 2017

WIOSENNE KARTECZKI ...

Witajcie!

Nastała wiosna... zaraz, za chwilkę trawka się zazieleni. Już zaczynają kiełkować roślinki a niedługo pojawią się kwiatuszki... Czuje się świeżość w powietrzu... I z tej okazji powstały karteluszki...

Zapraszam!!!


Karteluszki stworzyłam z kolekcji Kaisercraft - Hanami Garden, z cudnymi kwiatuszkami wiśni. Utrzymane w tonie pudrowego różu, czerwieni i czarnym. Typowo chiński motyw ale jakże świeży i wiosenny. Zobaczcie sami.


 Bohaterem karteluszek jest skromny czerwony kwiatuszek wycięty wykrojnikiem Memory Box. Niestety żaden z posiadanych papierów nie miała takiego odcieniu czerwieni jaki by mnie zadowalał. Wycięłam zatem kwiat z papieru wizytówkowego a następnie pomalowałam go farbą akrylową z metalicznym połyskiem - Ayeeda Paint Metallic! Raspberry. Sztuczne krople rosy stworzyłam za pomocą medium - Glossy Accents.


Piękny pelikan oraz kwiatuszki to elementy papierowe - die-cut z kolekcji Kaisercraft - Hanami Garden.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
Hanami Garden - Kasa

NARZĘDZIA
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner

DODATKI
elementy papierowe - Hanami Garden-Die-cut

MEDIA
farba akrylowa z metalicznym połyskiem - Ayeeda Paint Metallic! Raspberry
medium szklące - Glossy Accents

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jak widzicie stworzyłam delikatne pachnące świeżością karteczki, wiosna, wiosna...

Pozdrawiam serdecznie :)


- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Piękne i oryginalne!