30 marca 2017

PORZĄDEK W PRZEPISACH

Cześć,

Wiosenne porządki to nie tylko mycie okien czy odkurzanie zakamarków. To też sprzątanie sterty karteluszek w różnych szufladach, przypiętych na lodówce czy leżących w innych miejscach. Część takich karteczek u mnie to kartki z przepisami. Dlatego w ramach porządków wiosennych stworzyłam przepiśnik na przepisy na przetwory owocowe i warzywne.

Zapraszam do oglądania :)


Kolekcja Nature Sketchbook jest wręcz wymarzona na taki przepiśnik dzięki motywom roślinnym. Ze względu na to, że kolekcja ta jest bogato zdobiona, nie wymaga ona szczególnej oprawy mediowej, niezliczonej ilości dodatków. Na kompozycji simple and clean może wyjść nam i tak praca, na której sporo się dzieje.


Pracę zbudowałam na warstwach. Zużyłam do tego sporo taśmy 3D. Na przedniej okładce zrobiłam kompozycję z papierów Diary of Botanist, Nature SketchbookPlant Kingdom i Verdant Woodland oraz elementów z dziurkacza Deep Doily Lace.


Na dole okładki dodałam trzy kropki pereł w płynie w kolorze złotym. To w zupełności wystarczy aby mieć skończoną kompozycję w przypadku tych papierów.


Ozdobę okładki stanowią jeszcze wstążki wrinkled i malutka buteleczka wypełniona dopasowanymi kolorystycznie koralikami.


Po wewnętrznej stronie okładki zrobiłam kieszonkę na kartki z przepisami czekające na wpisanie do przepiśnika. Pojawi się tu papier Flora Fascination.


Pierwsza strona to miejsce na mały spis treści, który zrobiłam na jednej z kart do zestawu Nature Sketchbook. Przepiśnik podzieliłam na 4 kategorie i zrobiłam zakładki dzielące każdą z nich, które ułatwią poruszanie się po nim.


Aby jeszcze bardziej ułatwić sobie pracę zrobiłam zakładkę zakładaną na kartkę, którą chowa się do kieszonki na tylnej okładce przepiśnika. Zrobiłam ją z małej karty z zestawu kart.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Natures Sketchbook
Diary of Botanist
Nature Sketchbook
Plant Kingdom
Verdant Woodland
Flora Fascination

Dodatki:
zestaw kart Nature Sketchbook
zestaw butelek Idea-Ology: Corked Glass Vials Tiny
tasiemka Vintage Wrinkled Ivory
tasiemka Vintage Wrinkled Olive

Media:
perły w płynie Gold

Narzędzia:
dziurkacza Deep Doily Lace
Bindownica Bind_It-All v.2

Klejenie:
taśmy 3D 1mm i 2 mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Teraz żaden przepis na przetwory mi nie zginie. A Wy macie przepiśniki tematyczne?

Pozdrawiam!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu