22 lipca 2013

Eko i sznureczkowo...

 Dziś w piękny słoneczny dzień, chciałabym Wam pokazać dwie proste karteczki. Miałam piękne bazy eko do których idealnie mi pasowała kolekcja Teresa Collins - Tell Your Story. Wykorzystałam dwa arkusze: Flowers i Butterfly. Powstały zwiewne i delikatne motylowe karteluchy.



 Fantastyczne cytaty wycięłam z arkusza Butterfly, z tego też papieru pochodzą motylki.



Maki wycięte za pomocą wykrojnika MemoryBox z arkusz papieru Flowers. Tu i ówdzie okraszone Medium szkliwiące Glossy Accents.



Dodatkowo także dla nadania elegancji zastosowałam Dratwa Naturalna obwiązując kartkę w geometryczny sposób. By mi się nie zsuwała, zrobiłam dziurkaczem zaokrąglenia i sznureczki są na tym miejscu co chciałam. Dodatkowo do każdej dratwowej wstążeczki dodałam Zawieszkę Niklową - Made With Love Silver.  Ja popełniłam mały błąd i zostawiłam karteczki dłużej na oknie, operujące słoneczko spowodowało że karteluszki niestety wygięły się i sznureczek stracił naprężnie :(



Chciałabym Wam zwrócić uwagę na papier z tej kolekcji i wydaje się sztywny w porównaniu z innymi papierami oraz ma bardzo fajną fakturę. 


Mam nadzieję że kombinacja eko - sznureczkowa spodobała Wam się. I że mój styl CLEAN & SIMPLE coraz bardziej przypomina CLEAN & SIMPLE.

Pozdrawiam słonecznie



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: