23 lutego 2023

URODZINOWA KARTKA Z SHAKEREM


Witajcie!

Wiem, że nawet jeszcze wiosny nie ma, a ja już zahaczyłam o letnie klimaty, ale czasem sytuacja tego wymaga ;)

A tak poważnie, to takie kolory i motywy wydały mi się najodpowiedniejsze na urodzinową kartkę dla pewnej 10-latki i mam nadzieje, że będzie nią zachwycona. Zaszalałam trochę, bo nie do końca to mój styl, ale bawiłam się przy tym projekcie wyśmienicie (choć nie obyło się też bez nerwów).



Wybrałam kolekcję "Better Times" od Mintay Papers. Zaczęłam od naklejenia kolorowej bazy, a następnie skleiłam shakerbox z jasnym różowym tłem i wypełniłam go różowymi cekinami i kwiatkami oraz dorzuciłam kilka złotych gwiazdek. Całość zamontowałam na taśmę piankową.





Następnie nadeszła pora na główną kompozycję. Wymyśliłam sobie, że będą to pół-rozetki otulone kwiatami i ozdobione wyciętymi elementami. Rozety zrobiłam z dwóch kawałków jasnego arkusza - jeden o szerokości 4cm, a drugi 2,5 cm, przy pomocy tablicy bigującej.



Motylki wycięłam z arkusza z zestawu papierów, a flaming to gotowy element z kolekcji Vacation. Zarówno elementy, rozety, jak i kwiatki umocowałam na żel Heavy Body (Renesans).


Dajcie znać jak podoba Wam się ta inspiracja. Może też zrobicie podobną kartkę? Z chęcią pooglądałabym Wasze prace.

Pozdrawiam.


UŻYTE MATERIAŁY:












1 komentarz:

Paniuśka. pisze...

Przepiękna kartka. Fajny pomysł na środki kwiatków z koralików. Ekstra to wygląda. Pozdrawiam gorąco.