13 lutego 2023

KARTKA KOMUNIJNA

 

Witajcie! 
Maj zbliża się wielkimi krokami a razem z nim sezon komunijny. Czas pomyśleć o pracach właśnie na tą okazję. Dziś przygotowałam dla Was kartkę w formacie DL, w dość prostej i delikatnej formie, ponieważ takie właśnie lubię na komunię. 

Wykorzystałam papiery z kolekcji "City of Love" od Mintay, kwiaty ręcznie robione i delikatne koronki, aby całość prezentowała się elegancko ale jednocześnie subtelnie. Listki wycięte wykrojnikiem z kalki dopełniają całość. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



Jeżeli macie ochotę zobaczyć, jak powstawała ta kartka to zapraszam na nasz kanał na youtube.
https://youtu.be/qvd757V1Y7E

Użyłam:

   
  

Pozdrawiam Ewelina!

1 komentarz:

Hellen666 pisze...

Moje świadectwo o tym, jak zostałem członkiem Illuminati. Chcę poznać ludzi, którzy chcą dołączyć do wielkich Illuminati jako wielki członek Illuminati i chcą, żebym był wielkim członkiem. Nazywa się lord Felix Morgan. Pomóż mi odzyskać życie po etapie śmierci. Zwolniony po około 5 latach i sześciu miesiącach. Po tym, jak został zdradzony przez tak wielu członków Illuminati. Przez lata byłem beznadziejny i finansowo stąpałem po ziemi. Ale pewnego dnia przeglądając internet natknąłem się na wiadomość wielkiego członka Illuminati Lorda Felixa Morgana i powiedziałem, że jeśli jesteś jednym z wielkich członków Illuminati, możesz być sławny, bogaty i odnosić sukcesy w życiu. Skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu wszystko, a on polecił mi użyte nagranie i zapłaciłem dużemu członkowi, aby zaczął, i zostałem wprowadzony do Światowego Zakonu Illuminati. Potem dali mi wszystkie wytyczne i dali mi znać, że po inicjacji nowi członkowie zostaną nagrodzeni sumą 1 000 000 $ w gotówce. Z pomocą lorda Felixa Morgana. Zostałem w pełni inicjowany jako pełnoprawny członek Illuminati. Jeśli uważasz, że już próbowałeś oszusta lub jesteś, to do mnie należy pomoc w udziale, a następnie wypróbuj Lorda Morgana. To Twoja najlepsza szansa, aby stać się tym, czego chcesz w swoim przyszłym życiu. Skontaktuj się z nim przez WhatsApp +2348056051569 lub przez e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com