18 lutego 2023

PROJEKT GOŚCINNY: KARTKIKI - KARTKA Z CHWOSTEM


Z przyjemnością prezentujemy kolejny projekt gościnny stworzony przez Justynę :)

Cześć, nazywam się Justyna, w sieci możecie znaleźć moje prace na stronie KartKiki. Bardzo się cieszę, że wygrałam wyzwanie i mogę wystąpić tutaj gościnnie z moją inspiracją. W cardmakingu działam od 7 lat. Lubię kolor fioletowy, styl vintage, własnoręcznie robić kwiatki i niepowtarzalność, dlatego nigdy nie robię dwa razy tej samej kartki czy boxa. 

 

Uwielbiam personalizować prace i teraz też nie byłabym sobą, gdybym nie połączyła tablicy inspiracyjnej z aktualnym zamówieniem. 


Na mojej kartce miały znaleźć się: wahadełko, księżyc i numerologia. Jeden element wpasował się w tablicę. Dodałam chwosta, papier lustrzany, by oddać klimat glamour ze zdjęcia. Wszystko to ubrałam w kolorystykę z tablicy inspiracyjnej. 

Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z mojego pomysłu. Przyjemnego tworzenia, Justyna.

Dziękujemy za projekt Justyna!! 

1 komentarz:

KartKiki pisze...

Ja dziękuję, że mogłam gościć u Was z moją inspiracją 🥰