12 września 2022

SWETERKOWA, JESIENNA KARTKA Z ELEMENTAMI OD TIMA HOLTZA

 


Witajcie!

Dni są coraz krótsze i chłodniejsze i czas powoli przestawiać się na sezon jesienny. Ja robię to zawsze ze sporą niechęcią i ociągam się jak mogę ;) Na szczęście skrapowanie bardzo umila mi tą zmianę i pomaga dostrzec wiele inspiracji w tej porze roku. 

Tym razem z nowości w sklepie wybrałam czarno-białe elementy od Tima Holtza (świetne!!!), które posłużyły mi do stworzenia kompozycji na tej jesiennej kartce. A skoro robi się coraz zimniej, to na moim biurku coraz częściej będą gościć papiery z motywem sweterka (moim zdaniem nadają jesiennym i zimowym projektom wiele uroku i odpowiedniego charakteru). Tym razem użyłam arkusza z kolekcji "Joy of Life" od Mintay Papers.



Kolejną warstwę stanowi wzór z wykrojnika Sizzix, który odpowiednio przycięłam. Następnie ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów. Jako dodatki dobrałam kwiaty i inne elementy w pasującej kolorystyce z różnych zestawów die-cuts.




A na koniec kilka chlapnięć czarną farbą i tekturowa naklejka z napisem z zestawu Stamperii.



Zapraszam Was też do odwiedzenia naszego kanału na YT, gdzie znajdziecie filmik z procesu powstawania tej kartki.





UŻYTE MATERIAŁY:








Pozdrawiam!





Brak komentarzy: