14 września 2022

PROJEKT GOŚCINNY: OLENKA_JA - KARTKA Z WYJĄTKOWYM PRZESŁANIEM


Hej, pora przedstawić Wam kolejną gościnna inspirację. Ola, znana jako olenka_ja stworzyła przepiękną kartkę w formacie DL z kwiatową kompozycją i przesłaniem.

Kilka słów od naszego gościa: 

Witajcie :)

Mam na imię Ola, w blogowym świecie od wielu lat ukrywam się pod olenka_ja. Prowadzę bloga Scrapbooking Oli (https://olenkaja.blogspot.com/), gdzie można zobaczyć moje prace.

Bardzo się cieszę, że mam możliwość zaprezentowania swojej pracy na blogu sklepu Craft4you.
Swoimi rękoma tworzę głównie kartki i inne rzeczy z papieru - boxy, ozdobne ramki, pudełka. Jako dusza artystyczna uwielbiam też wszelkiego rodzaju stroiki, kompozycje kwiatowe, itp. Najbardziej przemawiają do mnie prace klasyczne, ale i z nutką shabby chick. Uwielbiam koronki, perełki i ostatnio wstążki vintage :))

Jako inspirację do moodboarda przygotowałam kartkę w formacie DL z wyjątkowym przesłaniem "ROZWIŃ SKRZYDŁA". Wykorzystałam w niej m.in. wspomnianą już ulubioną wstążkę vintage.

Produkty:

Dziękuję i pozdrawiam
Ola


Praca Oli świetnie wpasowuje się do naszego wrześniowego moodboardu :) Zachęcamy do zgłaszania prac! 

Brak komentarzy: