10 września 2022

PROJEKT GOŚCINNY: JAGODKA - KARTKA Z PODZIĘKOWANIEM DLA NAUCZYCIELA


Hej, dziś chcemy zaprezentować wam gościnny projekt wykonany przez Jagodkę.

kilka słów od naszego gościa:

Cześć, jest mi niezmiernie miło zawitać w progach bloga Craft4You :)
Jest to mój debiut ,wiec proszę przymknąć oko na wszelakie niedoskonałości ;)

W większości domów dzieci rozpoczęły naukę szkolną, a co za tym idzie niedługo ich nauczyciele będą obchodzić swoje święto.  Przygotowałam kartkę z podziękowaniem dla nauczyciela polonisty lubiącego podróżne, stąd motyw walizek, książek oraz liści wyciętych ze starej książki.  
Tworząc kartkę inspirowałam się najnowszym wyzwaniowym moodboardem, z którego zaczerpnęłam kolorystykę oraz motyw kartek, książek. Pierwszą warstwę papieru jak i serwetkę potuszowałam, co nadało wyrazu i głębi. Ze starej książki wycięłam oraz także potuszowałam liście, to samo zrobiłam z tekturką, która dostała dodatkowy wymiar :) Do tego materiałowy kwiatek i voila :)
Mam nadzieję, że moja kartka się Wam spodoba! 

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do brania udziału w wyzwaniach Craft4You.

Ze sklepu użyłam:

Brak komentarzy: