7 lipca 2022

GOŚCINNY PROJEKT: MATILDE - MEDIOWY TAG

Dziś na naszym blogu zwyciężczyni jednego z wyzwań - Matilde, która specjalnie dla nas przygotowała pięknego taga z produktami Tima Holtza.

Kilka słów od naszego gościa:

Witam serdecznie!
Mam przyjemność gościć dzisiaj na blogu Craft4you i jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie. Moje miejsca w przestrzeni wirtualnej to blog craftowanie.blogspot.com, który prowadzę od kilkunastu lat oraz facebook i instagram, gdzie można znaleźć moje prace pod tą samą nazwą. Moja przygoda z rękodziełem trwa od dzieciństwa i nic nie wskazuje na to, że miałaby się skończyć. Jest dla mnie bardzo przyjemną odskocznią od codzienności i źródłem relaksu. 

W ostatnim czasie najczęściej pojawiają się u mnie art journal, layouty, tagi i prace w technice mixed media. Uwielbiam papier, tusze, mgiełki i stemple. Jestem fanką produktów Tima Holtza i często inspiruję się jego stylem. W związku z tym przygotowałam dla Was pracę, w której wykorzystałam moje ulubione media i stemple. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

produkty:

Zachęcamy do udziału w naszym obowiązującym wyzwaniu :)


Brak komentarzy: