24 lipca 2022

DRZWI DO MAGICZNEGO OGRODU



Witam wszystkich!

Teraz - latem, dużo czasu spędza się na powietrzu, obcując z naturą - stąd też u mnie dzisiaj takie ogrodowe klimaty. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten papier (z kolekcji Botany), który stanowi tutaj bazę, wiedziałam, że musi z niego powstać LO.




 Następnie zauroczył mnie arkusz z kolekcji Lavender Farm, w piękne, różnokolorowe drzwi. Są cudowne! Tym razem postanowiłam wyciąć i użyć tych w kolorze białym, ale to na pewno nie ostatnia praca z tym papierem.




Pod kompozycję przygotowałam tło nakładając lekką pastę strukturalną przez maskę Stamperii, następnie spryskałam zieloną mgiełką Distress. Miejscami zastosowałam też puder do embossingu WOW. Na to wszystko, za pomocą żelu haevy body, przymocowałam drzwi i resztę elementów dekoracyjnych z zestawów die-cuts i zestawu tekturek od Mintay Papers.







Dziękuję za uwagę i życzę Wam jak najwięcej spokojnych chwil wytchnienia w takim "magicznym ogrodzie". Pozdrawiam!


UŻYTE MATERIAŁY:






 






Brak komentarzy: