12 lipca 2022

GOŚCINNY PROJEKT: INKA-ART - KUFEREK NA MĘSKIE SKARBY

 


Dziś powitajmy na blogu Halinę, w sieci znaną jako Inka-Art, która jako gościnną inspirację przygotowała piękny kuferek na męskie skarby.
Kilka słów od naszego gościa:

Dzisiaj mam ogromną przyjemność gościć na blogu Craft4You w nagrodę za wyróżnienie w mojej pracy w wyzwaniu.
Mam na imię Halina - w sieci znajdziecie mnie pod nickiem Inka-art.

Jestem osobą dość wszechstronną jeśli chodzi o techniki twórcze. Ulubione i najczęściej wykorzystywane to scrapbooking, decoupage, mix-media, oraz cardmaking.
Oprócz wymienionych zajmuję się rysunkiem, malarstwem, fusingiem, ceramiką, wykonuję również zegary i różne, bardzo nietypowe projekty.
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam pracę w technice decoupage - jest to nieduży kuferek na męskie skarby, ozdobiony w stylu steampunk.
Do wykonania pracy użyłam podkładu, którym zabezpieczyłam drewno przed nałożeniem farb kredowych i przyklejeniem papieru.
Miejscowo zastosowałam woski metaliczne z efektem rdzy oraz błękitną farbę kredową, która ładnie podkreśliła i uwydatniła wybrane elementy pracy. Zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną powierzchnię kuferka, po jego ozdobieniu zabezpieczyłam bezbarwnym werniksem wykończeniowym.








Brak komentarzy: