22 maja 2022

"SZCZĘŚCIE TO STAN UMYSŁU" - MIXMEDIOWY TAG + TUTORIAL



Witajcie.

Na dziś przygotowałam dla Was projekt, jakiego jeszcze nigdy nie tworzyłam. Oczywiście nie mam na myśli samej formy, a ciemne tło jakie tu zastosowałam. Większość swoich kompozycji opieram na jasnych kolorach lub wręcz na czystej bieli. Tym razem skusiła mnie kredowa farba Mintay Kreativa w odcieniu Anthracite. Co z tego wyszło?



Myślę, że całkiem ciekawa kompozycja :)

Tagową bazę, przed pomalowaniem farbą, pokryłam gesso i miejscowo nałożyłam piaskową pastę strukturalną. Po wyschnięciu całości dodałam jeszcze białe maźnięcia i dużo chlapań (także różową farbą Rosebud).

Jako element centralny kompozycji wybrałam tekturową okiennicę, którą zembossowałam pudrem Silver Smudge od WOW!





Następnie dodałam piękne kwiatowe elementy z zestawu "City Of Love", które cudownie rozjaśniają cały projekt i nadają mu wesołego, kobiecego charakteru. Na koniec, aby dopełnić kompozycję,  użyłam jeszcze kilku dodatków takich jak foamiranowe kwiaty, perełki oraz sentencję.

Proces twórczy dostępny na naszym kanale YT - zapraszam.




UŻYTE MATERIAŁY:








Pozdrawiam.



Brak komentarzy: