16 maja 2022

POJEMNIK NA PĘDZLE - RECYKLING

 


Witajcie :)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was mediową recyklingową pracę. 
Krok po kroku na naszym kanale YT.
Zapraszam dalej:)





Wszystko zaczęło się od tej tuby, którą nieco przycięłam do odpowiednich rozmiarów i dorobiłam dno. Następnie za pomocą gel medium przykleiłam papier (ten akurat znalazłam w pudełku z butami). Uzyskałam świetną i ciekawą strukturę. Następnie dwie warstwy białego gesso - suszenie i mgiełki. Wspaniale sprawdziły się te od Lindy's Stamp Gang.


Tą pracą serdecznie chciałam Was zachęcić do projektów z mediami, a szczególnie z mgiełkami. Kompozycja na pojemniku też jest bardzo prosta i nie wymagająca. Wykorzystałam odlewy z foremek (sporo ich znajdziecie w naszym sklepie). Na tutorialu zobaczycie jak poradziłam sobie z ramkami, by przykleić je do okrągłego pojemnika.





Na Facebooku trwa zabawa - koniecznie zajrzyjcie






WYKORZYSTAŁAM





















Brak komentarzy: