9 maja 2022

PUDEŁECZKO NA UPOMINEK DLA MAMY

 



Witajcie.

Czy wszyscy pamiętają, że zbliża się taki piękny dzień jak święto wszystkich mam? 
Mam nadzieję, że pamiętacie i że jesteście przygotowani. A jeśli jeszcze nic z tej okazji nie skleiliście, to przybywam z małą podpowiedzią i inspiracją.




Takie pudełeczko możecie wykonać niewielkim nakładem pracy i materiałów, a z pewnością spodoba się i ucieszy obdarowaną osobę. Oprócz bazy pudełka, wystarczy jeden arkusz papieru i zestaw wyciętych elementów oraz tekturkowy napis. 




Ja użyłam zestawu diecuts-ów z kolekcji "Mamarazzi" od Mintay Papers i tekturkę także z tej kolekcji, którą przycięłam odpowiednio, żeby uzyskać napis "mama". Postanowiłam nie pokrywać go niczym, żeby uzyskać naturalniejszy i delikatniejszy wygląd całości. Papier w groszki pochodzi ze starszej kolekcji "Love Letters" (niektórzy mieli szczęście otrzymać ją w gratisie do lutowego zamówienia).

Jako dodatek użyłam sizalu, aby kompozycja stała się bardziej dynamiczna. Uroku całości dodaje także ręczne przeszycie.





Z mojej strony to już wszystko. Życzę Wam miłego skrapowania :)


UŻYTE MATERIAŁY:






Pozdrawiam!







Brak komentarzy: