26 listopada 2021

PROJEKT GOŚCINNY: HANIA - HOME DECOR

Zapraszamy na projekt gościnny od Hani :)


 Kilka słów od Hani:

Witajcie.
Bardzo mi miło, iż ponownie mogę gościć na blogu Craft4You.
Dziś przygotowałam dla Was dekor nawiązujący do moodboardu z trwającego obecnie wyzwania na tym blogu


 


Mój projekt to zmediowane poroże obsypane kwiatami i wstążeczkami. Bazę HDF pokryłam czarnym gesso, następnie pastą nadałam strukturę, całość pomalowałam w kolorze granatu a następnie białą farbą wydobyłam całą tą strukturę. Na tak przygotowanj bazie umieściłam kompozycję zawierającą kwiaty z papieru akwarelowego, wstążki gnieciuszki, liście paprotki wycięte wykrojnikiem, elementy do wycinania z Flora Book od Mintay Papers, tekturki pomalowane tuszami, listki z czarnego embossingu na kalce oraz chlapania białą i czarną farbą. Mam nadzieję, że mój projekt przypadnie komuś do gustu. Pozdrawiam, Hania. 

Użyłam;

Brak komentarzy: