20 listopada 2021

EXPLODING BOX - FLORABELLA

 


Witajcie:)
Przygotowałam na dziś exploding box z okazji urodzin kobiety:) W niestandardowy sposób ozdobiłam jego boczne ścianki. Jeśli jesteście ciekawi jak zrobić to bez wykrojników zapraszam dalej:)
W przygotowaniu tego pudełka wykorzystałam kolekcję papierów "Florabella" od Mintay by Karola Witczak





W centralnym punkcie umieściłam tort z papieru craft . Ostemplowałam oraz pokryłam pudrem do embossingu .


Z arkusza gotowych elementów do wycinania wykorzystałam m. in. ramki i kwiatowe kompozycje by ozdobić warstwowo boczne ścianki boxa. Dodatkowo  stemplując je i pokrywając pudrem do embosingu uzyskałam dość ciekawy efekt w połączeniu z nieregularnym "potarganym" papierem

1 komentarz:

Aleksandra Migut pisze...

Piękny, i super pomysł z tym stemplowaniem i embosingiem