20 września 2021

WAKACYJNE WSPOMNIENIA - MORSKI LAYOUT


 

Dzień dobry wszystkim.

Wiem, że jesień tuż tuż, ale ja nadal pozostaję w letnich klimatach. Niedawno dopiero wróciłam z urlopu i teraz czas uporządkować zdjęcia i nadać tym wspomnieniom odpowiednią oprawę. Zatem dzisiaj moją inspiracją jest wakacyjny layout.


Postanowiłam połączyć w nim dwie świetne wakacyjne kolekcje - Suntastic (Mintay Papers) i Sound of Summer (Ciao Bella). Użyłam po jednym arkuszu z każdej kolekcji oraz wyciętych elementów. Darłam papier na wąskie paski, które następnie trochę powywijałam i przykleiłam warstwowo.




Ciekawy efekt w tle uzyskałam dzięki pięknemu, brokatowemu pudrowi do embossingu WOW! Wygląda jak rozpryśnięta morska woda :) Jego śliczny turkusowy kolor doskonale skomponował  się z użytymi przeze mnie papierami. Bardzo ciekawy efekt dają też czarne drobiny tego pudru.







Dodatkową ozdobę stanowi wycięta za pomocą wykrojnika ramka oraz elementy nawiązujące tematycznie do zdjęcia z rejsu. Kompozycję dopełniłam różnymi kwiatkami w pasujących kolorach.



Na kanale Craft4you na YT możecie zobaczyć jak tworzyłam ten layout - zapraszam serdecznie. Mam nadzieję, że zainspirujecie się i stworzycie piękne powakacyjne prace.







UŻYTE MATERIAŁY:












Pozdrawiam




Brak komentarzy: