9 września 2021

BAJKOWY MOTYL Z KOLEKCJI ŚPIĄCA KRÓLEWNA STAMPERII

 


Kolekcje Stamperii to nie tylko papiery, ale również ciekawe, uzupełniające dodatki. Na dzisiaj przygotowałam inspirację z wykorzystaniem odlewów, które zrobiłam z miękkiej foremki w rozmiarze A5 z kolekcji Śpiąca Królewna. Zapraszam.


Użyłam bazy hdf w kształcie motyla i najpierw nakleiłam na nią piękny papier z dużego bloczka także z kolekcji Śpiąca Królewna. Następnie zagruntowałam papier bezbarwnym gesso.


Gdzieniegdzie naniosłam tusz do embossingu przez szablon z gotyckim tekstem z zestawu małych szablonów Tima Holtza. Tusz posypałam pudrem Wow i stopiłam nagrzewnicą. Złoto bardzo mi do tego projektu pasowało.


Żeby tło było ciekawsze, dodałam nieco koloru za pomocą mgiełek Lindy's. Te mgiełki posiadają w swoim składzie piękny perłowy pigment, który dodał projektowi więcej blasku.


Odlewy żywiczne najpierw pomalowałam farbami akrylowymi a następnie przykleiłam do bazy na heavy body gel. Pomimo tego, że jest to mała foremka, to otrzymujemy z niej kilka kwiatów w różnych rozmiarach, listki, wróżkę oraz napis. Z jednego odlewania wystarczyło mi elementów na cały dzisiejszy projekt. Co więcej, kwiaty są piękne i uniwersalne, więc na pewno będą pasować do wielu innych projektów. 


Żeby projekt był spójny, naniosłam na krawędzie bazy i elementy żywiczne złoty i perłowy wosk. I tak oto wyszedł pełen blasku bajkowy projekt z przepiękną wróżką na cudnym papierze. 

Do przygotowania bajkowego motyla użyłam następujących produktów ze sklepu:

Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam










 

Brak komentarzy: