25 września 2020

TUTORIAL - MEDIOWE KARTKI


Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z dwiema kartkami wykonanymi techniką mixed media. W naszym sklepie mamy całą kolekcję mgiełek Distress Oxide - są to kredowe mgiełki o miękim wykończeniu i pięknych pastelowych barwach. Ponownie podjęłam próbę pokazania wam tych cudnych kolorów. Tym razem również proces tworzenia możecie zobaczyć na tytorialu, do którego link znajdziecie poniżej.
Długo zastanawiałam się jaki projekt wykonać, by te magiczne kolory były bardziej widoczne. Kolorując tekturki przy użyciu mgiełem okazało sie, że na białym papierze, który miałam podłożony, mgiełki wyglądają rewelacyjnie, a intensywność barw jest bardzo, bardzo dobra i intensywna (widać je zdecydowanie lepiej niż na gessowanych przedmiotach). 
Bardzo lubie robić kartki, a rzadko kiedy do ich stworzenia nie używam papierów. Był to dla mnie impuls do spróbowania czegoś nowego, bardziej twórczego, co pozwoli mojej kreatywności zaszaleć.
Rezultaty macie ponizej :)













Aaaa tutaj mam dla Was link do tutorialu, w którym zobaczycie jak fajnie można się bawić tworząc takie kartki. Jeśli lubicie się nieco pobrudzić to zaznaczam, ze zabawa była świetna i baaardzo tęczowa :)







Ze sklepu użyłam:

   

   

   

   

   

   



Brak komentarzy: