17 września 2020

INSPIRACJE WYZWANIOWE cz. 2

Hej, minęło już trochę czasu od ogłoszenia naszego wyzwania, więc nadszedł czas na kolejną porcję inspiracji od naszych projektantek. 
Zachęcamy oczywiście do wzięcia udziału, do wygrania wspaniałe nagrody! Prace można zgłaszać TUTAJ.


Marlena wykonała przestrzenną kartkę książkę z myślą o Dniu nauczyciela. "Wykorzystałam kolekcję Mintay - Life Stories, w której znalazłam kilka atrybutów kojarzących się mi ze szkołą i czasem w niej spędzonym. Inspirując się moodboardem na kartce jako główny element umieściłam okiennicę, gdzieś pomiędzy znajdziecie zegar i to nie jeden ;) Nie mogłam się oprzeć zielonym drzwiom, które wykorzystałam na książeczce wykonanej jako miejsce na życzenia i wpisy od uczniów :) "


Praca od Quaterliszki:



Projekt Oli:




Wykorzystane produkty:



Brak komentarzy: