26 września 2020

LAYOUT "DAYLIGHT DREAMS"

Cześć! Dziś mam dla Was layout z pogranicza lata i jesieni, przyprószony odrobiną magii.
Jesień w pastelowych barwach kolekcji Rusty Autumn 49 and Market bardzo przypadła mi do gustu. Sięgnęłam więc po koronkowy arkusz Charming i połączyłam go z arkuszem Reminiscence z kolekcji Sweet Reflections w odcieniach różu i zgaszonej, jasnej żółci. To połączenie idealnie pasowało to kolorów na zdjęciu. Żeby całość była jeszcze bardziej spójna, sięgnęłam po mgiełki Long John's Silver, Cocklebells Coral oraz Squirts Polite People Purple od Lindy's Stamp Gang. Ten miks kolorów sprawił, że kompozycja stała się z jednej strony bardziej widoczna na tle, z drugiej pięknie ją z tym tłem połączył.
Oprawą zdjęcia stały się głównie kwiaty wycięte z arkuszy Charming i Orchard Feast, ale nie zabrakło też innych dodatków, takich jak elementy metalowe, z żywicy, tekturki, kawałek wstążki czy koraliki. Uwielbiam takie drobne detale, które sprawiają, że praca staje się ciekawsza. Mam nadzieję, że Wam również ten layout się spodoba :) 





 
Uściski, 
 
WYKORZYSTANE PRODUKTY:

 










 
 


Brak komentarzy: