10 października 2019

URODZINOWY EXPLODING BOX


WITAJCIE:)
Przygotowałam na dzisiaj exploding box z okazji urodzin z najnowszej kolekcji papierów
Graphic 45- Love Notes, którego wieczko ozdobił własnoręcznie zrobiony kwiat dzięki pigmentowi od Lindy's Stamp Gang Squirts. Ciekawi? Zapraszam dalej!




Mój exploding box ozdobiłam ozdobiłam nowiutką kolekcją papierów od Graphic 45- Love Notes
Centralny punkt boxa to tekturkowy koszyczek w którym umieściłam kwiaty Kaisercraft Buttercream Paper Blooms, ozdobiły one również dwie ścianki.







Kwiat, który zdobi wieczko dał najwięcej satysfakcji przy pracy nad boxem. Krótka historia jego powstania na fotkach:)







WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIERY
Graphic 45- Love Notes

DODATKI
Kwiaty Kaisercraft Buttercream Paper Blooms

KLEJENIE I MEDIA
Arkusz kwadracików 3D 1.5mm
Klej Aleene's Original Tacky Glue 236ml
Pigment Lindy's Stamp Gang Squirts Oh Canada Crimson

Brak komentarzy: