12 października 2019

OKNO NA HALLOWEEN



Hej,

Dziś mam dla was inspirację, którą planowałam stworzyć odkąd zobaczyłam jesienną kolekcję Primy. Te papiery tak bardzo mi się spodobały, że mam zdecydowanie więcej pomysłów na prace z nimi  niż czasu na ich wykonanie. Pokażę wam jeden z nich, czyli zmediowane okno jako oprawa zdjęcia - wyszło trochę mrocznie, więc pomyślałam, ze idealnie na zbliżające się Halloween.

Zapraszam dalej.
Jako bazę wykorzystałam ażurowe okno z MDF, które podkleiłam jednym z arkuszy z kolekcji Autumn Sunset. Do zbudowania kompozycji wybrałam też kilka tekturek, motyle od Tima Holtza oraz piękne papierowe kwiatki. Każdą tekturkę pokolorowałam za pomocą pudrów do embossingu Lindy's Stamp Gang, a samą ramkę oraz papier pigmentami magicals.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Prima Marketing: Autumn Sunset
zestaw papierów 30x30cm

MEDIA:
magicals Lindy's Stamp Gang Autumn Leaves - zielony
magicals Lindy's Stamp Gang Jingle Bells - zielony
magicals Lindy's Stamp Gang Haunted Halloween - pomarańczowy
Hockey Puck Black Lindy's Stamp Gang Squirts
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Lederhosen Laurel
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Oktoberfest Orange
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Midnight Gold
pasta strukturalna 13arts
gesso przezroczyste 13arts
gesso czarne 13arts

INNE:
kwiaty Prima Marketing
nozyczki
Klej Tacky Glue
chip quotes Tim Holtz


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



2 komentarze:

Ewelina Nowak pisze...

Świetna Praca, pozdrawiam :)

Alicja pisze...

dziekuje!