24 października 2019

BLEJTRAM- REALITY


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji zapraszam na blejtram. Bardzo lubię wykorzystywać w swoich pracach czarne gesso...Jeśli jesteście ciekawi co tym razem zmalowałam to zapraszam dalej!




Blejtram w pierwszej kolejności pokryłam dwukrotnie czarnym gesso. Następnie środek, nieregularnie gesso białym. Teraz pora na maskę- wykorzystałam jedną z zestawu Set 4  od Tim'a Holtz'a, przez którą nałożyłam gel medium Multipurpose Medium. Czas na nadanie pracy koloru- użyłam mgiełki Starbust Autumn MapleCrimson oraz pigment Lindy's Stamp Gang Squirts Canadian Bacon Blush. Kompozycję stworzyłam na ramce Idea Ology Bookboard Collage Frames wykorzystując zegar, wskazówki, ramkę z napisem. Wykorzystałam również duże tekturkowe skrzydła. Na koniec tradycyjnie stemplowanie i chlapanie :)









WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Script
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Flutter
Idea Ology Die Cuts Vintage Dolls
Idea Ology Metal Word Bands Life
Idea Ology Clock Hands
Idea Ology Bookboard Collage Frames
Maska Tim Holtz Mini Stencil Set 4

MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Dina Wakley Gesso Czarne
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Tusz Archival Jet Black
Pigment Lindy's Stamp Gang Squirts Canadian Bacon Blush
Mgiełka Starbust Autumn MapleCrimson

NARZĘDZIA
Szpachelki Plastic Palette Knives

Brak komentarzy: