14 kwietnia 2018

W OGRODZIE - LAYOUT



Hej,

Cudowna, wiosenna pogoda za oknem, więc postanowiłam wykonać layout z kwiatami i motylami. Jest to prezent dla mojej babci, która uwielbia spędzać czas w ogrodzie.

Zapraszam dalej!

Bazą tego layoutu jest piękny papier Tattered Beauty z kolekcji 49 and MarketTattered Garden. Kolory na nim idealnie pasują do czarno-białego zdjęcia.


W pracy wykorzystałam sporo kwiatów: papierowych od Prima Marketing Serene i Julienne oraz papierowe die-cutsy Idea-Ology: Die- Cuts botanical od Tima Holtza, z których wybrałam różowe kwiaty oraz motyle.


Pojawiło się również wiele mediów, które są dostępne w sklepie Craft4You. Po raz pierwszy wypróbowałam pearl medium firmy Amsterdam. Jest to dość gęsta pasta z małymi przezroczystymi kuleczkami. Po wyschnięciu można ją malować albo zabawić przed nałożeniem.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
49 and Market: Tattered Garden
- Tattered Beauty

MEDIA:
gesso białe 13arts
pasta pękająca Ranger
pearl medium Amsterdam
magicals Praire Wildflowers Lindy's Stamp Gang
mgiełka Screamin' Banshee Black Lindy's Stamp Gang
gel medium  Amsterdam
tusz 13arts czarny brokatowy

INNE:
klej Tacky Glue
maska Tim Holtz set 8
kwiakwiaty Prima Marketing Serene
kwiaty Prima Marketing Julienne
Elementy papierowe, Idea-Ology: Die- Cuts botanical Tim Holtz
elementy ozdobne, Idea-Ology: Gumdrops Tim Holtz



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!




Brak komentarzy: