18 kwietnia 2018

W DNIU ŚLUBU


Witam serdecznie!
Dzisiaj w roli głównej moja wielka miłość - papiery 49 and Market - Vintage Artistry. Fantastyczne wzory, przepiękne kolory, absolutnie doskonała grubość sprawiły, że to mój nr 1 w pokaźnym zbiorze papierów do scrapbookingu.
Za sprawą papierów będzie delikatnie i klimatycznie. Będzie z ręcznie wykonanymi kwiatami i nowiutkimi dziurkaczami.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!

Tu w kompozycji pierwsze skrzypce gra dziurkacz dziurkacz Slim Film Strip, dzięki któremu uzyskasz wzór dowolnej długości, tnie nawet bardzo gruby papier o gramaturze 300 g.






Dekoracyjny border uzyskałam dziurkaczem dziurkaczem Slim Bubbles.


 Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 


Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold






Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder


MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam i będą dla Was inspiracją.

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!

marbella pisze...

która? Dziękuję :)