24 października 2016

Halloween na bajkowo.

Witam Was Serdecznie,
Poniedziałek nie rozpieszcza nas pogodą niestety. Ciekawe jaka pogoda będzie za tydzień? Bo przecież za tydzień jest Halloween. A ja spędzę popołudnie i wieczór otwierając drzwi wszelkiej maści przebierańcom. I wiecie co? Nawet to lubię :)



Niekoniecznie jestem fanką zombiaków, ale w zeszłym roku odwiedziła mnie grupka rycerzy i księżniczek, co zainspirowało mnie do stworzenia tegorocznych opakowań na słodycze. Dzieciaki świetnie się bawiły i super wyglądały!

Do ozdobienia pudełek wykorzystałam papier Medieval Splendor (jako tło) i Dazzling Damsel (do wycinania motywów) z serii Enchanted Forest firmy Graphic45. Kolekcja jest cudowna!


 
Bazę pudełek zrobiłam z pomocą dziurkacza Gift Box firmy W R Memory Keepers. Lubię całą serię tych dziurkaczy (jest jeszcze Pillow Box, Candy Box, Gift Bag i mój ukochany - Enveloper do robienia kopert o różnych rozmiarach). Dodałam odrobiny błysku za pomocą kleju z brokatem, kilka kropelek perełek i gotowe!
 

 





 
 
Ja już jestem gotowa na odwiedziny przebierańców, a Wy? :)

Miłego dnia!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajne :) Ja też bardzo lubię halloween ale u nas nikt nie przychodzi po słodycze a szkoda ....

IWA pisze...

Świetne!
Ja własnie dzisiaj kupiłam cukierki dla odwiedzających mnie stworków i potworków. :-)

Asia pisze...

Iwa,
Czyli teraz tylko pudelaczka trzeba zrobic :)
Pozdrawiam serdecznie,
Asia,
Craft4You