10 czerwca 2013

Skromne karteczki...

 Witajcie :)
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie skromniutkie karteczki. Chciałam żeby było prosto i niezwykle elegancko. Przyczyniła się do tego kolekcja Porcelain Rose Collection firmy Kaisercraft.


 Piękne karty wycięłam z Porcelain Rose: Dearest, które są już niezwykle bogate dlatego bardzo ograniczyłam dodatki. Nieco poszarpałam brzegi, by nadać im starości. Papier w paseczki stanowiący podkład to Porcelain Rose: Champagne.


Jednym ozdobnikiem jest kwiat Prima Markering - Ceylon Garden.


 Medalion ozdobiłam płynnymi perłami w kolorze white opal.


 Dodatkowo kwiat drugiej karteczki podkreśliłam Medium pękające Crackle Accents.


 Nie obeszło się bez mojej ulubionej Papierowa taśma Lifetime: Washi Tape.


 I jeszcze moje nowe odkrycie Medium Enamel Accents. Są strasznie fajne dla mnie efekt czarnych kropeczek jest super !!!.


 I oczywiście warstwowałam - kosteczki 3d.


 Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Jadwiga pisze...

Że co!?... Skromne!?... W takim razie powiadam, że w skromności tkwi urok :)

iluszka pisze...

Powtórzę za Jadwigą - w skromności tkwi urok, a w prostocie siła :)