19 lipca 2012

Dziewczęca zawieszka

 Cześć,
Przygotowałam dla was dzisiaj dziewczęcą zawieszkę. Do jej stworzenia wykorzystałam przepiękne papiery Primy.


 Komponując zawieszkę, postanowiłam że główną rolę odegra tekturowa dziewczęca główka w ramce oraz wycięte z papierów kwiaty.
Aby podkreślić główkę, pomalowałam ją farbą Dabber Lake Mist, pokryłam farbą pękającą Rock Candy, a następnie wycieniowałam distressem w kolorze Pumice Stone. Ramkę pomalowałam natomiast farbą pękającą Picket Fence, wytuszowałam tym samym distressem i podkreśliłam kropkami Liquid Pearls Platinum.



Aby podkreślić kwiaty, przykleiłam je warstwowo za pomocą taśm piankowych o różnej grubości oraz podkreśliłam brokatami w kleju w kolorze Antique Lien, Frosted Lace, Picket Fence, Pelled Paint. Motylki, które uzupełniają ogrodowy klimat pracy, pokryłam Glossy Accents.



 Środki różowych kwiatów podkreśliłam kropeczkami Liquid Pearls w kolorze Rouqe. Poniżej nich umieściłam naklejkę z zestawu Olivia, którą przyciemniłam tuszem Pumice Stone i pokryłam Glossy Accents.


Nie zrezygnowałam całkowicie z papierowych kwiatów. Na pracy umieściłam różyczkę z zestawu Cottage Blossoms Orchid oraz kwiatek wykonany z płatków z zestawu Essential Songbird i E line flowers.


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: