7 czerwca 2012

Notes z "akwarelą"

 Witajcie!
Widziałyście papiery marki FabScrap? Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Wyglądają niczym malowane akwarelami. W szczególności wrażenie takie odnosi się patrząc na drzewa umieszczone na papierze Fishing. Właśnie te drzewa zainspirowały mnie do stworzenia prostego notesu, w którym główną rolę odegra obrazek z nimi.


Drzewa są tak piękne, że nie potrzeba im dużo oprawy. Wystarczyło warstwowanie papierów Fishing, Tress i Creatures 2. Aby nadać im mglistości i jednocześnie je przyciemnić, po tuszowałam je Distressami w kolorach Pumice StoneChipped Sapphire. Na border pod obrazkiem dodatkowo nałożyłam tusz Pelled Paint i kropeczki Liquid Pearls w kolorze avocado. Kropeczki w kolorze Paltinum nałożyłam w górnych narożnikach obrazka z drzewami.
Kompozycję obrazka dopełniłam wyciętymi kwiatami, których środki uwypukliłam kropeczkami białego Liquid Pearls.



Całość kompozycji podkleiłam taśmą piankową aby nadać jej lekkości. Taśma przyklejona jest po całej długości boków prostokąta, tak aby notes nie niszczył się w torebce.
 Na koniec dołożyłam jeszcze zakładkę, którą wykonałam z kartonowego drzewka z zestawu Mini Trees Maya Road.


 Pozdrawiam serdecznie






- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudny klimat ma ten nostesik:)

elpimpi pisze...

NIESAMOWITY! Cudny! Genialne detale! :-)