15 czerwca 2012

Męska karteczka...


 Dzień Taty zbliża się dużymi krokami. Od tygodnia z Dziewczętami przygotowujemy się do niego. Ja postanowiłam zrobić męską karteczkę. Długo się zastanawiałam jak powinna wyglądać taka karteluszka. I tu natrafiłam na papiery firmy Webster's Pages - Petite Papers: Double Collection.
Zeszyt papieru 15x15cm idealnie pasujących do kartek. W tych papierach lubię to że nie są błyszczące a wręcz jakby drukowane na szarym papierze.
Między tymi karteluszkami dojrzałam dostojnego pieska i malutkie psiaki. Tak mnie złapały za serduszko, że są No.1 w mojej pracy. Zobaczcie. :)


 Kartka przestrzenna. Moje psiaki pilnują przepięknego fotela. Motyw zegarowy został ukraszony ćwiekami, między innymi materiałowym bradsem Girl's Paperie - Jubilee: Fabric Brads.


Bileciki z serii Idea-Ology Tima Holtza potraktowałam jako tytuł. Z boczku ukryłam taga na życzenia, dziurkę na sznureczek wzmocniłam naklejkami do tego służącymi także kolekcji.


A teraz chciałam przypomnieć o Naszym wyzwaniu, serdecznie zapraszam:


Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Dorota pisze...

Świetna kartka!

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawa praca.Nie mogłam oczu oderwać bo tyle było interesujących elementów:)

Karmeleiro pisze...

Niezwykle oryginalna i pomysłowa! Tak, jak napisała Świdrygałka - ma tyle szczegółów, że przyciąga wzrok.

lilavati pisze...

ta karteczka jest boska:)