28 stycznia 2011

Kartki z sercem

Witam piątkowo :)

Niedługo obchodzimy Walentynki i z tej okazji przygotowałam dwie karteczki z serduszkiem. Walentynki to głównie kolor czerwony, ale można też spróbować z bardziej naturalnymi kolorami. Na przykładzie kolekcji 7Gypsies Conservatory moje kartki przygotowałam w odcieniach zielonego, żółtego, delikatnych brązów i bieli.



Pierwsza karteczka powstała z papieru Aviary oraz Flora. Całość wytuszowana jest Distressem Vintage Photo oraz Peeled Paint Tima Holtza.



Do dekoracji kartki użyłam niklowej zawieszki w kształcie serduszka Made with Love oraz ozdobnej kryształowej szpilki od Maya Road.



Bazą drugiej kartki jest papier Flora, a wycięte elementy są z Aviary.



Ozdobiona papierowym kwiatkiem Primy, ćwiekiem od Making Memories, niklowym serduszkiem Made with Love, sznurkiem koronką oraz gazą



Przypominam również o WIOSENNYM WYZWANIU z Craft4You - na Wasze prace czekamy do 4 lutego.

Pozdrawiam
Ania - Annar




Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Ludkasz pisze...

Przepiekne kartki:)

lilavati pisze...

wspaniałe! jestem zachwycona:)

Anonimowy pisze...

Gdzie to cudo można kupić?