22 listopada 2010

Zimowy album wakacyjny

Poniedziałkowo wita asia wu :)

Kiedy za oknem ciemno i zimno to jest to idealny czas na przywołanie wakacyjnych wspomnień. Niska temperatura ma jednak na mnie wpływ i tak strony mojego mini-mini albumu zostały ozdobione papierami ze swiątecznej kolekcji "Eskimo Kisses" Basic Grey. Baza biletowa Maya Road okazała się idealna do umieszczenia zdjęć, które ze względu na złą proporcję tło-postacie na fotografii, nie nadawały się do większego albumu. By nie pogrubiać zbytnio ten mini-mini (choć do końca nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem guziczków, tekturowych kropek i kwiatków) użyłam stempli do ożywienia tła i zapełnienia pustych przestrzeni na zdjęciach - do tego celu wykorzystałam tusz Archival, który błyskawicznie wysycha na kłopotliwych powierzchniach.

Inne wykorzystane materiały to: bilet z zestawu Tima Holtza, postarzacz, , literki z zestawu Capella, stemple Prima, tusze distress Peeled Paint i Antique Linen, Liquid Pearls - Baby Blue i Gold.

 
 
 
 
 
 



Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Oliwiaen pisze...

Piękny albumik! Aż by się chciało odwiedzić te wszystkie miejsca :-)