26 listopada 2010

Kobiece fiolety Bo Bunny

Witam serdecznie :)
Dziś będzie fioletowo :)
Gdy spojrzałam na piękny papier Bo Bunny Sophie: Silhouette od razu pomyślałam, że można by go połączyć ze złotem i perłowym ... Trochę eksperymentów kolorystycznych nie zaszkodzi :)
Wzięłam do ręki bazę kartonową Maya Road - Butterfly i od razu wiedziałam, że powstanie z tego fajny, kobiecy albumik :) Do tego dobra kawa, jeden wolny wieczór i album gotowy :)



Dodałam troszkę własnych ulubionych dodatków jak gaza i gazeta, do tego cudowne hortensje Primy, które wygniotłam i potuszowałam Distressami Tima Holtza: Dusty Concord oraz Milled Lavender , perełki, złoty puder do embossingu, motylowe stempelki Primy z zestawu Shabby i preparat Liquid Perls...



Wklejone tylko 4 zdjęcia :) Puste miejsca czekają na trochę czasu i wywołanie kolejnych ;)







I całość albumu.





Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku.
Do zobaczenia w kolejny piątek :)





Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

angel pisze...

Cudny albumik powstał:)
pozdrawiam:D

Karmeleiro pisze...

iście marzycielski!

Elwira-k pisze...

Bajecznie piękny!!

scrap joanny pisze...

szaleństwo - cudo motylowe