24 lipca 2012

Relacja ze zlotowego pokazu

Witajcie  - czyżby znowu wtorek?! I połowa wakacji?!

No cóż, na upływ czasu nic nie poradzimy, pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że upływa on Wam miło i przy ładnej pogodzie :-)

Dzisiaj, zamiast pracy scrapowej, podzielę się z Wami garścią wspomnień ze zlotu - teraz dopiero, jako, że tradycyjnie już mój aparat caluteńki zlot spędził w torbie i nie mam ani jednej fotki! Korzystając dziś z uprzejmości naszej Reni - kilka zdjęć z mojego pokazu różnych technik kolorowania stempli.

Ledwie rozłożyłam materiały, a już pytaniami zarzuciła mnie nasza Zakręcona Madzioza :-)


 ...a potem synek :-)


Co chwilę do stolika podchodziły nowe osoby,




Najpierw tylko uważnie słuchały i dopytywały o rodzaje papieru do kolorowania, różnic między poszczególnymi rodzajami tuszów, technik kolorowania wodnego i Distress Markerami (które sama też miałam okazję wypróbować po raz pierwszy!) - aż wreszcie młodzież przełamała nieśmiałość i osobiście przystąpiła do działania:





Powielaniu odbitek nie było końca! :-)



Tutaj moja "pokazowa" kolorowanka:


W tak sympatycznym gronie obserwatorów i uczestników pokazu czas mijał niepostrzeżenie, ani się obejrzałam, kiedy okazało się, że już dawno "po czasie" i trzeba było szybciutko sprzątać miejsce na kolejny pokaz!
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich sympatyków Craft4You i kolorowania stempli - i mam wielką nadzieję na powtórkę za rok! :-)

do zobaczenia!



- - -  BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Kolorowanie stempli jest odprężające ,relaksujące i nie wiem jak jeszcze to określić! Cudowna robotka! :)