26 stycznia 2023

PIERWSZY MIXMEDIOWY WPIS DO ART-JOURNALA

 


Witajcie!

Zdradzę Wam, że jeszcze nigdy, do tej pory, nie prowadziłam art-journala. Pomyślałam więc, że w tym roku spróbuję oraz że będę w nim umieszczać wpisy mixmediowe. Nie jest to moja wiodąca technika, ale bardzo mnie ciekawi i chcę ją doskonalić, a przede wszystkim dobrze się bawić.

To jest pierwszy wpis, więc chciałam w nim zaznaczyć, którego roku będzie dotyczył. Aby uzyskać takie tło nałożyłam pastę strukturalną przez maskę Stamperii (Sea World - Rust) oraz użyłam mgiełki (I'm Late, I'm Late Slate) i Magic Shakera (w kolorze Autumn Maple Crimson) od Lindy's Stamp Gang. 




Po wysuszeniu tła dodałam kilka odbitek stempli oraz piękne przeźroczyste elementy od Stamperii (Sir Vagabond) - idealny dodatek do mixmediowych projektów. 





Całość wzbogaciłam jeszcze złoceniami i sentencją z książeczki z naklejkami, które bardzo, bardzo lubię i często używam. Myślę, że zdanie z naklejki  - "Kolekcjonuj piękne chwile" - to bardzo trafna podpowiedź na kolejny rok.

Na naszym kanale YT czeka tutorial do tego projektu, więc zapraszam chętnych do oglądania :)




Nie obeszło się oczywiście bez kilku drobnych błędów, ale myślę, że z każdym kolejnym razem będzie lepiej. A efekt końcowy i tak mnie bardzo cieszy.
Dajcie znać jakie Wy macie odczucia.


UŻYTE MATERIAŁY:


 



 





Pozdrawiam.




Brak komentarzy: