19 stycznia 2023

NA OKRĄGŁO - KARTKA DLA BABCI


Witajcie.

Pewnie nie zaskoczy Was dziś tematyka mojej inspiracji, w obliczu zbliżającego się sobotniego święta. Mnie (i myślę, że nie tylko) babcia kojarzy się z ogromem miłości i z pysznościami - dlatego zdecydowałam się, oprócz typowo kobiecego kwiatowego motywu, na odrobinę elementów spożywczych ;) A skoro miłość to również kolor czerwony. Wybór padł więc na grafiki z kolekcji Apple Season od Mintay Papers.



Choć znalazły się tutaj też papiery z kolekcji "Yes, I Do" jako tło. Dodałam trochę sizalu, dla "podkręcenia" przestrzenności, a na to warstwowo wszystkie wycięte elementy. Później pozostało już tylko dodrukować odpowiedni napis. Myślałam też nad dodaniem wstążki, ale ostatecznie postawiłam na skromniejszą kokardkę - ze sznurka.

A czy Wy macie już gotowe swoje kartki dla babć?


UŻYTE MATERIAŁY:







POZDRAWIAM



2 komentarze:

Szybkie Tipy pisze...

Wygląda ślicznie.

k.ART.ki pisze...

Dziękuję :)