31 grudnia 2022

ZIMOWE KARTKOWANIE C&S


Witajcie w ostatnim dniu tego roku!

Oprócz złożenia Wam najlepszych życzeń na nadchodzący rok, chciałam podzielić się kartkową inspiracją. Są to dwie kartki w stylu cleen & simple czyli szybkie, proste, delikatne, ale w swej prostocie piękne i eleganckie.





Zaczęłam od przygotowania sobie śnieżnego tła za pomocą maski Kaisercraft. W jednej kartce przykleiłam je bezpośrednio na bazę, a przy drugiej dodałam jeszcze jedną warstwę w postaci arkusza w zielone wzory od Mintay Papers.



Następnie potrzebne mi były już tylko stemple o motywach roślinnych, które odbiłam sobie używając zielonego tuszu Distress, oraz tuszem do embossingu + złoty puder WOW!

Przygotowałam też sobie dwa naisy - jeden czarny, drugi złoty, również używając stempli. Pozostało już tylko skleić wszystko w całość.

Dajcie znać jak podobają Wam się takie proste projekty.



UŻYTE MATERIAŁY:








A teraz znikam szykować się na sylwestrową zabawę! Wam też życzę udanego wejścia w 2023 rok! 













Brak komentarzy: