20 grudnia 2022

PROJEKT GOŚCINNY: MS. TOTTI - MINI ALBUM ŚWIĄTECZNY


Dziś zapraszamy was do obejrzenia gościnnej pracy, którą przygotowała dla nas Agnieszka, znana w scrapowym świecie jako Panna Totti. 

Dzień dobry! Bardzo mi miło, że mogę dzisiaj spotkać się z Wami. Mam na imię Agnieszka i scrapuje od 10 lat w Zakątku Panny Totti. Lubię eksperymentować z różnymi stylami i choć w mojej twórczości dominują kartki to robię też mediowe prace, albumy, czy layout’y oraz kwiaty z materiału i papieru.


Przygotowałam dla Was mini album świąteczny, w którym wykorzystałam papiery Stamperii i i dedykowane do tej kolekcji tekturowe elementy. Zainspirował mnie moodboard z grudniowego wyzwania Craft4You. 

Bazę albumu przygotowałam z grubszej tektury, którą okleiłam materiałem, dzięki czemu nabrała przytulnego wyglądu.

Na okładce umieściłam stylową ramkę i udekorowałam ją tekturowymi elementami i poinsecjami.

 Wnętrze albumu to tylko dwie karty, za to z dodatkowymi klapkami i ramkami na zdjęcia. Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu :)


Na koniec bardzo dziękuję Craft4You za nagrodę i gościnę :*


Użyte materiały:
https://craft4you.pl/pl/p/DFLDC44-Classic-Christmas-Die-cuts/9299
https://craft4you.pl/pl/p/SBBS17-Classic-Christmas-Zestaw-Papieru-
8x8/9297

Brak komentarzy: