20 listopada 2022

WITAMY MALUSZKA! - KARTKA Z PRODUKTÓW MINTAY PAPERS

 


Witajcie!


Zanim rozkręcę się z zimowymi i świątecznymi projektami, mam dziś dla Was inspirację dziecięcą, a więc całoroczną. Kartka Jest to kartka gratulacyjna z okazji narodzin.

Piękny sweterkowy papier pochodzi z kolekcji Apple Season od Mintay Papers. Kolejną warstwę ułożyłam ze skrawków jakie pozostały mi po pracy z kolekcją Yes I Do - deseczki z koronkowym wzorem oraz diecut - drewniane serce.



Następnie do rąk wzięłam bloczek Baby Book i wycięłam wybrane elementy, z których ułożyłam kompozycję. Jako dodatek dołożyłam gałązkę z wykrojnika od Tima Holtza. Ponieważ zielony papier, z którego ją wycięłam był trochę za ciemny do całości, pomalowałam ją jeszcze rozwodnionym białym gesso dla rozjaśnienia. Niestety na zdjęciach gałązka i tak wygląda na prawie czarną :(



Ostatnim krokiem było zawiązanie kokardki ze sznurka. Uważam, że wyszło uroczo, a Wy co myślicie?


UŻYTE MATERIAŁY:


 














Brak komentarzy: