22 listopada 2022

ŚWIĄTECZNA KARTKA Z EMBOSSOWANYM WIANKIEM + TUTORIAL


Cześć.

Czas najwyższy (a właściwie już dość późno) aby rozpocząć przedświąteczne kartkowanie. Mam więc dla Was pomysł na nieskomplikowaną i szybką do wykonania, ale efektowną kartkę świąteczną, przy wykorzystaniu nieświątecznych papierów. Cały efekt robią tutaj piękne stemple od Tima Holtza.




Ale od początku... Na bazę kartki nakleiłam najpierw biały arkusz, następnie na kawałku beermaty dodałam kolejną warstwę - papier we wzór desek, z kolekcji Yes I Do (Mintay Papers). 




Następnie na białym arkuszu i białej kalce przygotowałam sobie kilka odbitek stempli i pokryłam je złotym pudrem do embossingu WOW (przepiękny efekt!). Tak przygotowane gałązki przykleiłam na kartce w kształcie wianka, a na koniec dodałam sentencję z książeczki z naklejkami.


Zobaczcie na naszym kanale YT jak powstawała ta kartka:





UŻYTE MATERIAŁY:




 




Pozdrawiam.






Brak komentarzy: