31 stycznia 2022

MEDIOWA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI Z PRODUKTAMI LINDY'S

Cześć.

Czy mamy tutaj książkomaniaków? A może macie moli książkowych wśród swoich bliskich? Jeśli tak, to wspaniałym pomysłem na upominek jest zakładka do książki i właśnie z takim pojektem pojawiam się tu dzisiaj.



Jako baza posłużył mi papier kraftowy. Do oklejenia go zdecydowałam się użyć papierów Stamperii z kolekcji Journal oraz arkusza z kolekcji Woodland od Mintay Papers.



Następnie przez maskę nałożyłam drobnoziarnistą masę piaskową (Renesans), a po jej wyschnięciu całość spryskałam pięknymi, mieniącymi się mgiełkami Lindy's - kolory Cosmopolitan Pink oraz Open Arm Amethyst. Dzięki nim zakładka zyskała magicznego blasku i głebi. Dodałam też kilka chlapnieć czarną farbą i białym gesso.





Forma zakładki niestety trochę ogranicza - kompozycja musi być płaska, więc nie poszalejemy z dodatkami typu kwiaty. Nie oznacza to jednak, że praca będzie mniej ciekawa. Z powodzeniem możemy użyć dużej ilości elementów z wykrojników czy wyciętych ręcznie ze skrapowych arkuszy. Ja wycięłam dwie ramki i trzy gałązki z wykrojników Tima Holtza oraz ręcznie roślinny element i naspis z papierów Stamperii. Dodatkowo ramki zembossowałam przy użyciu pudru That's Marble-ous od Lindy's, który nadał im pięny metaliczny efekt.






 Dla chętnych, którzy będą chcieli stworzyć podobną zakładkę zostawiam tutorial.



UŻYTE MATERIAŁY:








Pozdrawiam



Brak komentarzy: