4 października 2021

JUNK JOURNAL Z KOLEKCJI ŚPIĄCA KRÓLEWNA STAMPERII

 


Witam serdecznie. Z kolekcją Stamperii Śpiąca Królewna Stamperii już miałam przyjemność obcować, zrobiłam dekorację ścienną w kształcie motyla, dzisiaj prezentuję podejście numer dwa. Ostatnio bardzo spodobał mi się junk journal, więc pokusiłam się o przygotowanie journala właśnie z tej kolekcji. Zapraszam.


Swój junk journal zrobiłam od podstaw, cały proces powstawania można obejrzeć na kanale YouTube sklepu Craft4You. Zapraszam do oglądania i lajkowania :).


Sygnatury przygotowałam z barwionego papieru ksero, kartek ze starych książek oraz arkuszy z kolekcji. Wbrew pozorom, uszycie takiego journala jest bardzo proste, nawet osoby początkujące sobie z tym poradzą. A najważniejsze jest to, że stworzenie własnego junka to wielka frajda, serdecznie zachęcam do spróbowania tej formy. 





W junk journalu jest w zasadzie jedna zasada, należy użyć materiałów, które już się posiada. Wszystko co stare, lub odzyskane nada się idealnie. Taki journal można wykorzystać do zapisywania notatek, prowadzenia pamiętnika, lub przechowywania pamiątek. 





Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam do zrobienia własnego junk journala. Jeśli masz zalegające skrawki papieru i nie wiesz, do czego ich użyć - zrób junk journal.  Skrawki będą idealne do zrobienia kieszonek i tagów. A najważniejsze, jest to, że wykorzystasz to, co już posiadasz. 

Mój junk journal powstał z następujących produktów ze sklepu:



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,










Brak komentarzy: