16 października 2021

ALTEROWANY PĘDZEL Z PRODUKTAMI STAMPERII

 


Wszystko, co wypuszcza Stamperia mnie zachwyca. Nie mogę się od ich produktów trzymać z daleka. Dlatego dzisiaj prezentuję kolejną inspirację, w której użyłam papierowych dodatków i odlewów z ich foremki. I tak oto powstał pędzel po przejściach. Zapraszam do oglądania.


Zwykły pędzel malarski z marketu budowlanego ubrałam w elegancką suknię z bloczka Collectables z kolekcji Passion. W bloczku znajduje się wiele dwustronnych elementów do wycinania. Ma to taką zaletę, że można wybrać tę stronę wycinanki, która nam bardziej pasuje do projektu.


Wyciętą suknię potuszowałam na brzegach tuszem Distress Oxide w kolorze Vintage Photo. Dodałam jej nieco świecidełek i ozdobników, żeby stała się jeszcze bardziej wyjątkowa.


Pędzel najpierw zagruntowałam białym gesso a następnie pomalowałam farbą akrylową w delikatnym, niebiesko-turkusowym kolorze. Odlewy kwiatów zrobiłam z żywicy z foremki z kolekcji Sleeping Beauty. Te kwiaty są nie tylko piękne, ale również uniwersalne, myślę, że będą pasować do wielu innych projektów. Odlewy pomalowałam na różowo i zielono. Dodałam im nieco głębi za pomocą mgiełki Lindy's.


Dodałam turkusowe kwiaty oraz tekturki wyembossowane pudrem z brokatem Wow w kolorze Neptune. Żeby projekt był bardziej przestrzenny użyłam również włókien sizalu. Na koniec mikrokulki, kulki 3d i brokat. 


Według mnie, alterowany pędzel to manifest artystyczny każdego twórcy. To z jednej strony narzędzie pracy, ale również prezentacja flagowego stylu artysty. Mój pędzel jest romantyczny, kwiatowy, w moich ulubionych kolorach i z ulubionymi dodatkami. Czyli cała ja :).

Pędzel zalterowałam dzięki następującym produktom ze sklepu:



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,


 






Brak komentarzy: