17 grudnia 2019

STEMPLOWE BOMBKI


Witajcie Kochani;),
jako że Święta już za tydzień, to ostatni moment, aby przygotować ozdoby choinkowe:).
Dlatego jako moją dzisiejszą inspirację przygotowałam pół-bombki shaker boxy z moimi ukochanymi stempelkami Dreamerland Crafts:).
Zapraszam do galerii - będzie duuuużo zdjęć:).




Do wykonania moich ozdób choinkowych użyłam przede wszystkim stempelków DreamerLand Crafts, który odbiłam na papierze akwarelowym w kształcie koła, pokolorowałam, a następnie
za pomocą tuszy Distress Oxides wykonałam tło.
W tak przygotowanych bazach zamknęłam za pomocą połówek bombek akrylowych sztuczny śnieg, brokat i cekiny:).
Całość skleiłam klejem na gorąco tworząc na powierzchni bombek jakby sople lodu:).
Mój synek jest zachwycony takimi ozdobami, a Wam jak się podobają:)?













UŻYTE MATERIAŁY

STEMPLE:

TUSZE:


życząc miłego dnia
chciałabym już teraz
życzyć Wam
Wspaniałych Świąt
Narodzenia Pańskiego
oraz Szczęśliwego Nowego Roku:)



1 komentarz:

Cytrulina pisze...

Cudowne ozdoby, świetny efekt uzyskałaś! Wszystkiego Dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku!