7 grudnia 2019

CHOINKA MDF


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam bazę MDF od Kaisercraft-choinkę Beyond The Page Christmas Tree Shelf. Jeśli jesteście ciekawi efektu to zapraszam dalej!



Bazę MDF dwukrotnie pokryłam gruntem akrylowym- białym gesso. Następnie przez maskę nałożyłam gel medium Multipurpose Medium. Po dokładnym wyschnięciu przyszedł czas na zabawę kolorem- wybrałam mgiełkę Starburst Bachelor Button Blue oraz pigment Lindy's Stamp Gang Squirts LoonieToonie Teal. Po wysuszeniu przygasiłam całość białym gesso. Kompozycja na półeczkach została wycięta z kolekcji Mintay by Karola Witczak Christmas Stories, a dkładniej z arkusza Papier 02 oraz Papier 06.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY 
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Christmas Stories
Papier 02
Papier 06

DODATKI
Choinka MDF Beyond The Page Christmas Tree Shelf
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Script
Maska Tim Holtz Mini Stencil Set 18

MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Tusz Archival Jet Black
Pigment Lindy's Stamp Gang Squirts LoonieToonie Teal
Mgiełka Starburst Bachelor Button Blue
Klej Aleenes Original Tacky Glue 236ml

NARZĘDZIA
Szpachelki Plastic Palette Knives

1 komentarz:

BEARKIS pisze...

Вдъхновяваща, свежа идея, браво!!!